Hogyan kezeljük a bokaízületet a fájdalom miatt,

hogyan kezeljük a bokaízületet a fájdalom miatt

Kényelmesen, fáj a térdízület önmagában az ágyban fekve Az alábbi 3 gyakorlat nagyon egyszerűen kivitelezhető, nem jelentenek megterhelést az ízületeidnek, és akár az ágyban fekve is elvégezheted őket.

Bokasérülések otthoni kezelése

Persze, ha Neked úgy jobb, egy jógamatracot is rendszeresíthetsz erre a célra. Reggel ébredés után vagy este lefekvéskor is tornázhatsz, a bokád meghálálja!

homeopátia ízületi fájdalomcsillapítók

Ne erőltess semmit, csak addig a határig menj el mindig, ameddig az nem jár a fájdalom erősödésével! Feküdj le, engedd el a lábfejeid, legyenek lazán, természetes pozícióban. Ezután hajlítsd be a lábujjaid, majd nyújtsd hogyan kezeljük a bokaízületet a fájdalom miatt és feszítsd hátra őket, amennyire tudod, mindkét lábadon egyszerre.

Ismételd meg 10 alkalommal.

hogyan kezeljük a bokaízületet a fájdalom miatt mi az a térd elzáródása az artrózisban

Nagyon jó bemelegítő gyakorlat, ami növeli a lábfej vérkeringését. A lábfej hajlítása és nyújtása A lábujjak mozgatása után maradj fekvő helyzetben, és mozdítsd előre és hátra a lábfejed.

  • Fájdalomcsillapító gyakorlatok bokaízületre
  • Bokafájdalom kezelése - bokasérülés gyógytorna - boka rehabilitáció
  • A bokaízület szervezetünk egyik érzékeny pontja, felépítése igen összetett, könnyen megsérülhet.
  • Fájdalom a medenceízületben járás közben
  • Túlterhelte a bokáját és most fáj?
  • De miért fordul elő ilyen gyakran, és mit tehet fájdalma megszüntetéséért?

Azaz először a lábujjaid és a talpad közelítsd a talajhoz, majd utána a lábszáraid felé. A gyakorlatot 10 alkalommal, lassan végezd el.

Kezelésükben a műtéti beavatkozások mellett fizioterápiás módszereket használ, és gyógyászati segédeszközöket alkalmaz. A gyógyszeres kezelés jelentősége alárendelt.

Ezzel finoman megmozgatod a bokaízületet, nyújtod a lábszár izmait és elősegíted a fáradtság és fájdalmak csökkenését. A fájdalomcsillapító gyakorlatok bokaízületre kifejtett előnyös hatását a vádli nyújtásának is köszönheted, mivel ez is segíti a bokád stabilizálását! Lábfejkörzés Kényelmes, fekvő helyzetben zárd össze a két lábfejed, és kezdj el velük körözni — tízszer az óramutató járásával megegyező, tízszer pedig azzal ellentétes irányban.

Miért fontos a boka otthoni tornáztatása?

A gyakorlat segíti a bokában az ízületi nedv termelését, javítja vérellátását, és segíti az ízületi mozgástartomány megőrzését. Haladó gyakorlat, enyhébb panaszok esetén Ezt a gyakorlatot csak akkor végezd, ha legfeljebb enyhe panaszaid vannak, vagy épp nem is érzel fájdalmat a bokádban, ugyanis végzése közben a teljes testsúlyod ránehezedik a bokáidra. Ha bizonytalan vagy, konzultálj orvosoddal! Lábujjhegyre emelkedés Állj egyenesen, majd lassan emelkedj lábujjhegyre, és utána lassan ereszkedj vissza a talajra.

hogyan kezeljük a bokaízületet a fájdalom miatt

Ha bizonytalannak érzed magad, vagy könnyen megszédülsz, akkor kapaszkodj meg valamiben, például az ajtófélfában vagy egy asztalban. Eleinte alkalommal végezd a gyakorlatot, majd az ismétlések számát fokozatosan emeld ig. A lábujjhegyre emelkedés segít megerősíteni és stabilizálni a bokaízületet! Tippek a gyakorlatokhoz Legyél türelmes önmagadhoz!

enyhítse a térdízület akut fájdalmát ízületi tápláló krém

Ha eleinte nem tudod végigcsinálni a tornát, semmi gond. Mindig annyit végezz el belőlük, amennyi kényelmes, figyelj a tested jelzéseire.

Hidd el, nem kell sok idő, és sokkal könnyebben fog menni, mint az elején. Minden gyakorlatot lassan és pontosan végezz el. Ezzel minimálisra csökkentheted a sérülések kockázatát, és erősebb hatást érhetsz el! Minden egyes, mozgással eltöltött perccel teszel az egészségedért, mégis az a legjobb, ha a fájdalomcsillapító gyakorlatok bokaízületre gyakorolt hatásáért napi rendszerességgel tornázol.

Nem vesz sok időt igénybe, perc alatt megvan az egész gyakorlatsor, és a fájdalmak néhány nap, vagy legfeljebb pár hét alatt jelentősen csökkenhetnek.

Bokája teste legnagyobb terhelésnek kitett ízülete

A további sérülések kialakulásának esélye szintén! Akkor is tornázz, ha elmúltak a fájdalmak!

hogyan kezeljük a bokaízületet a fájdalom miatt enyhítse a duzzanatot a könyökízület elmozdulása után

Sokan hajlamosak csak akkor odafigyelni a testükre, ha az valamilyen tünettel jelez. Attól még, hogy nem fáj már egy ízület, az addigi porckopás ugyanúgy továbbra is fennáll.

Így folytasd inkább tovább a tornát, hogyan kezeljük a bokaízületet a fájdalom miatt sokat tehetsz azért vele, hogy a fájdalmak később se térjenek vissza, és elkerüld a bokasérüléseket.

hogyan kezeljük a bokaízületet a fájdalom miatt

Továbbá javasolt minőségi porcerősítő étrend kiegészítő szedése is!

Olvassa el is