Szív egészsége in, Pharmacoidea Szív Egészsége kapszula


szív egészsége in

Öt étel, amellyel megőrizhető a szív egészsége Öt étel, amellyel megőrizhető a szív egészsége Összeszedtük azt az öt élelmiszert, amelynek gyakran az asztalra kellene kerülni a szív vitalitásának megőrzése érdekében. Nézzük tehát az egészséges étkeket, amelyek nem csak azért szív egészsége in, mert jót tesznek a szervezetünknek, hanem azért is, mert viszonylag könnyen elérhetők, azaz reálisan lehet velük számolni a mindennapi menüsorban. Csonthéjasok A csonthéjas magvak - mogyoróban, mandulában és dióban - tobzódnak a szervezetünkre jótékony hatást gyakorló vitaminokban, ásványi anyagokban.

A szív egészségének megőrzése

Már egy maréknyi dió elfogyasztása is csökkenti a koleszterinszintet, és óvja az artériákat a gyulladástól. A benne található omega-3 zsírsavak nem csak a szívünknek, de az agyunknak is rendkívül hasznosak.

  1. Megengedett fizikai aktivitás magas vérnyomás esetén
  2. JAVALLAT® - Szív és erek egészsége - gyógynövény komplex
  3. Pharmacoidea szív egészsége kapszula 30db - NaturTéka webáruház

A mogyoró magas rosttartalommal és telítetlen zsírsavakkal szintén elengedhetetlen része az egészséges táplálkozásnak. Kutatásokkal igazolták, hogy a diófélék legalább heti ötszöri fogyasztása 30 százalékkal csökkenti a szív- és érrendszeri megbetegedések kockázatát.

szív egészsége in

Olívaolaj Az olívaolaj rendkívül gazdag esszenciális zsírsavakban, amelyek segítik a zsírban oldódó vitaminok felszívódását. Antioxidáns-tartalma védi a szívet és az ereket, és mivel főként telítetlen zsírsavakat tartalmaz, a szív egészsége in is jótékony hatással van.

szív egészsége in

Az extra szűz olívaolajat hidegen sajtolják, közvetlenül a szüretelés után. Salátákhoz, párolt zöldségekhez, sajtokhoz jól illik, s ez a legegészségesebb választás!

Pharmacoidea Szív Egészsége kapszula – 60db

Már egy maréknyi dió elfogyasztása is csökkenti a koleszterinszintet. Fotó: Getty Images Egy nemrégiben végzett kutatás kimutatta, hogy az egészséges táplálkozás érdekében bizony jóval mélyebben kell az embereknek a zsebükbe nyúlniuk. Most azonban bemutatunk néhány ételt, melyek kedvező árúak, mégis igen jót tesznek nekünk. Lazac A rendszeres halfogyasztás segíti a szív egészséges működésé.

Szív, érrendszer és koleszterin

Azokban a populációkban, ahol az étrend jelentős részét a halból készült fogások teszik ki például az eszkimók között vagy Japánban kifejezetten alacsony a szívbetegségek előfordulása. A lazac húsa kiemelkedő fehérje- vitamin- és ásványianyag-forrás, legfontosabb egészségvédő tápanyaga azonban az omega-3 zsírsav, amely a szívműködés mellett a vérnyomásra is jótékony hatással van.

szív egészsége in

Jellegzetes rózsaszín színét az astaxantin festékanyag adja, amely az immunrendszert serkenti. Vörösbor A vörösbor szív-és érrendszerre gyakorolt jótékony hatását elsősorban a rezveratrolnak tulajdonítják.

A Chitosan jótékonyan hat a szív és érrendszer működésére

Ez, a polifenolok közé tartozó vegyület elsősorban a vörös szőlőben található, de tartalmazza az étcsokoládé és a mogyoró is. Ez a vegyület védi meg a növényt a fertőzésektől, a szervezetre pedig gyulladáscsökkentőként hat.

Írta: Császár Zsanett Közismert tény, hogy a túlsúly és a kóros elhízás súlyos betegségek kialakulásához vezethet. Az Amerikai Kardiológiai Egyesület AHA től a nőket 3 nagy kockázati csoportba sorolja: magas rizikó szívelégtelenségre, fokozottan veszélyeztetett női betegek, ideális szív- és érrendszeri egészségi állapot. A magas kockázati csoportba tartozó nők száma alig változott az elmúlt években, ide tartoznak a súlyos szív- és érrendszeri betegségek, a krónikus vesebetegségek és a 2-es típusú cukorbetegségek. Az AHA célja a szívbetegségek gyakoriságának csökkentése, és a szív egészségének védelme. Irányelveiben azt javasolja, hogy egészségünket és életminőségünket 7 egyszerű lépésben őrizhetjük meg: a dohányzás mellőzése, az egészséges testsúly megtartása, a rendszeres testmozgás, az egészséges étrend, a vérnyomás kezelése, az egészséges koleszterin megőrzése és a vércukor szinten tartása.

Növeli a "jó koleszterin", vagyis a HDL arányát, így védi az érfalakat, csökkenti az érelmeszesedés kockázatát. Vigyázat: túlzásba vinni a vörösbor fogyasztását sem szabad, de nagy esetszámú vizsgálatokkal bizonyították, hogy napi 1, dl bor 15 százalékkal csökkenti a szívinfarktus rizikóját.

A szív egészségének hét titka

Narancs Nem csupán kiváló C-vitamin-forrás a narancs, de a gerezdek között húzódó hártyája pektint tartalmaz. Ez a vízben oldható rost gátolja a zsírok és a koleszterin felszívódását, az érelmeszesedés és az epekőképződés megelőzésében is igen hatásos.

Keresés Hat lépés szívünk egészségéért Dohányzás, magas vérnyomás, magas vérzsír koleszterin szint, mozgásszegény élet, elhízás, cukorbetegség, mind olyan kockázati tényezők, melyek növelik a szív-koszorúérbetegség angina, szívinfarktus kialakulásának esélyét. A kockázati tényezők csökkentése érdekében a Magyar Nemzeti Szívalapítvány azt javasolja Önnek, hogy Ne dohányozzon! A dohányzás az egészséget veszélyeztető tényezők közül a legegyszerűbben elkerülhető. Fontos kiemelni, hogy a passzív dohányzás, azaz a mások által kibocsátott füst belélegzése is növeli a szívbetegségek kialakulásának kockázatát.

Ez azonban kifacsarva nem jut a szervezetünkbe, így a teljes gyümölcsöt érdemes megenni az egészséges hatás maximalizálásáért. A rendszeres narancsfogyasztás csökkentheti a vérnyomást is.